În 2020 toată planeta a luat o pauză iar printre cei care au simțit cel mai mult acest lucru au fost antreprenorii și respectiv trainer-îi și organizatorii de evenimente.

Întâlnirile s-au mutat în mediul online, cursurile la fel iar conferințele s-au oprit cu totul.

Cu toate că fiecare dintre noi a învățat să se adapteze la noua situație, ne-am pierdut partea socială, comunicarea și interacțiunea directă cu ceilalți. Și multora dintre noi le e dor de exact aceste părți.

 

De ce anume trebuie să ținem cont în vremurile actuale pentru a putea organiza un curs, o ședință sau un workshop în siguranță?

 

1/ Înainte de orice este recomandat să rămânem mereu la curent cu ultimele informații legate de numărul de persoane maxim permis în spatiile închise. Cel mai sigur site, actualizat permanent este: https://stirioficiale.ro/conduita .

2/ În prezent sunt permise evenimentele tip curs, ședință sau workshop în spații închise, cu până la 25 de participanți iar în spații deschise cu până la 50 de participanți.

3/ Oricât de banal ar părea, organizarea unui eveniment începe de la locul de parcare. Știind cați participanți urmează să ai, e ideal să cauți un spațiu care pune la dispoziție locuri de parcare sau care este situat într-o zonă centrală cu acces la locuri de parcare.

4/ Locația de care ai nevoie trebuie să aibă sali suficient de spațioase încât să permită așezarea scaunelor la 1.5 m distanță. În cazul în care ai nevoie și de mese, ia în calcul și spațiul ocupat de acestea.

5/  De asemenea în cazul unui curs mai lung de 1 oră, încearcă să găsești o locație cu geamuri în sală, astfel încât să puteți aerisii spațiul ori de câte ori simțiți nevoia, unde mai pui că lumina naturală este cea mai recomandată atunci când lucrezi.

6/ Dacă ai bifat deja toate reglementările legale pentru această perioadă, e momentul să te uiți la pachetele sălilor și evident să iți optimizezi cât mai mult bugetul.

7/ Caută săli în care totul este inclus, deseori ofertele conțin doar sala iar beneficiile extra sunt contra cost. Fii atent la astfel de situații și încearcă să găsești o locație în care cafeaua, ceaiul, apa, wi fi ul, flipchartul și videoproiectorul sunt incluse în prețul sălii.

8/ Dacă te hotărăști să te ocupi de catering, asigură-te că acesta nu îți este impus de locație și că rezervarea sălii nu depinde și de acest aspect.

9/ În cazul în care te-ai hotărât deja și abia aștepți să începi organizarea cursului tău, ia în calcul că vei avea nevoie de minim 30 de minute înainte de eveniment pentru a te acomoda cu spațiul dar și de 30 de minute după eveniment, pentru Q&A dar și pentru a  încheia plăcut, fară a grăbi pe nimeni.

10/ Nu în ultimul rând, conturează-ți o schiță clară a modului în care se va desfășură programul cu pauzele aferente, astfel încât să rămâi stăpân pe situație și ca ședința ta să fie una pe măsură așteptărilor.

 

Dacă ți-am trezit interesul și pofta de ședințe, cursuri sau workshopuri, te încurajez să ne scrii la info@greymatterhub.ro sau să ne suni la 0730.699.019 pentru a îți face o ofertă personalizată pentru evenimentul tău.

La Grey Matter HUB beneficiezi de toate serviciile și consumabilele incluse în prețul sălii.

Te așteptăm cu drag să îți începi anul productiv și eficient, în siguranță.